Viimeisimmät blogit

lokakuu 31, 2024

Asiakaskokemuksen rakennuspalikat: QEHS laadun ja turvallisuuden takeena

Turvallinen työympäristö on olennainen osa Peikon toimintaa, ja turvallisilla tuotteilla mahdollistetaan hyvä asiakaskokemus. Myös ympäristöasiat ovat...

lokakuu 30, 2024

Hiilineutraali Jorvin sairaala huomioi tulevaisuuden tarpeet

Espoossa sijaitsevaan Jorvin sairaalaan rakentuu parhaillaan uusi osastorakennus.

lokakuu 16, 2024

Vastuullisuus on yhteinen asia

Vastuullisuus on meillä Peikolla tärkeä arvo ja osa liiketoimintaamme.

lokakuu 9, 2024

Maailman mielenterveyspäivä 10.10. – Näin Peikolla huomioidaan mielenterveysasiat

Maailman mielenterveyspäivä muistuttaa meitä siitä, kuinka tärkeää on huolehtia sekä omasta että toisten henkisestä hyvinvoinnista

lokakuu 1, 2024

Asiakaskokemuksen rakennuspalikat: oikeat ratkaisut asiakkaiden tarpeisiin

Tyytyväiset asiakkaat ovat myynnin keskiössä. Asiakkaan tunteminen ja aktiivinen yhteydenpito muodostavat pohjan pitkäikäiselle asiakassuhteelle.

syyskuu 10, 2024

Asiakaskokemuksen rakennuspalikat: Peikon tehdasverkosto joustaa asiakkaiden tarpeiden mukaan

Peikolla on tehtaita maailmanlaajuisesti 12 maassa ja Lahdessa tuotanto toimii seitsemässä tehdasyksikössä.

heinäkuu 9, 2024

Asiakaskokemuksen rakennuspalikat: toimitusketju kantaa vastuun toimitusvarmuudesta

Toimitusketju vastaa hankinnasta, tuotannosta sekä logistiikasta pyrkien mahdollisimman tehokkaaseen toimintaan ja asiakkaiden toiveiden täyttämiseen.

kesäkuu 27, 2024

Sanoista tekoihin ja tavoitteista tuloksiin

Rakennusteollisuuden merkitys hiilidioksidipäästöihin on merkittävä, ja rakentamisen sekä rakennustuotteiden osalta vastuullisuuden kriteerit kiristyv...

kesäkuu 6, 2024

Asiakaskokemuksen rakennuspalikat: projektitiimin panos asiakaskokemuksen muodostumiseen

Peikko on tunnettu laadukkaista tuotteista sekä pätevästä palvelusta, mikä näkyy asiakkaiden positiivisessa palautteessa.